Gratis verzending vanaf €50,-

 +31 (0)458200055

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik via jullie een tanden bleekmiddel aanvragen en wat is er veranderd in de wetgeving?

U vindt hierover meer informatie op onze informatie pagina over tanden bleken.

Worden mijn producten discreet verstuurd?

Uw producten worden op discrete wijze verstuurd vanuit het magazijn met handtekening ontvangst (hier kan van worden afgeweken). Dit zal gebeuren in een neutrale verpakking zodat alles discreet verloopt.

Wanneer kan ik mijn levering verwachten?

Aanvragen die voor 11 uur geplaatst en afgerekend zijn op werkdagen, worden dezelfde dag doorgestuurd naar het magazijn en zullen dezelfde dag naar u zenden (indien niet op voorraad twee dagen later). Dus wanneer uw betaling gelukt is duurt het ongeveer 2 a 4 dagen voordat u uw bestelling heeft.

Wat gebeurt er met mijn levering wanneer ik niet thuis ben?

Uw zending wordt door de pakketdienst (meestal) aangetekend bezorgd. Zodra uw pakket is verzonden, ontvangt u een e-mail van de pakketdienst met uw pakketgegevens. U kunt via de link in de e-mail de status van de verzending inzien. Indien u niet thuis bent dan zal de pakketdienst uw pakket bij de buren proberen te bezorgen. Als dat niet lukt dan zullen zij het pakket de eerst volgende werkdag nog een keer aanbieden op uw adres.

Wat gebeurt er als mijn zending beschadigd geleverd wordt?

De pakketservice doet haar uiterste best onze pakketten netjes bij u af te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een zending tijdens het transport beschadigd raakt. U kunt dan drie duidelijke foto´s aan onze klantenservice mailen van de buitenkant van het pakket, de inhoud van het pakket (incl.verpakkingsmateriaal) en het defect van uw product. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk een reactie sturen met een passende oplossing.

Wanneer kan ik mijn order nog annuleren?

U kunt uw order nog annuleren wanneer deze nog niet naar het magazijn gestuurd is. Neemt u contact op met de klantenservice (via de contactpagina) indien u vragen heeft over het annuleren van uw order.

Wat moet ik doen als mijn zending volgens mijn tracktrace wel afgeleverd is maar ik nog niks ontvangen heb?

Indien uw zending niet is afgeleverd, controleer dan of de pakketdienst een bericht in uw brievenbus heeft achtergelaten. Indien uw zending niet is afgeleverd, maar de pakketdienst claimt deze wel aan u te hebben uitgereikt,  dan dient u contact met ons op te nemen zodat wij dit verder kunnen uitzoeken. Let op: DPD accepteert een claim niet meer na 15 dagen, u dient dus binnen 15 dagen een melding te maken dat u uw zending niet heeft ontvangen.

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt betalen via iDeal, overboeking, creditcard (Visa en Mastercard), Webshop Giftcard, Paypal en Mister Cash. Wanneer u betaalt met Ideal, Paypal, Webshop Giftcard, Mister Cash of creditcard dan is uw betaling direct rond en gaat uw aanvraag de volgende dag nog naar het magazijn. Bij het betalen middels zelf overschrijven wordt uw order verwerkt wanneer de overschrijving binnen is. Dit kan tot 2 tot 3 werkdagen duren. Let op dat de betaaloptie iDeal alleen beschikbaar is voor klanten woonachtig in Nederland.

Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

Na elke betaling krijgt u een bevestiging per e-mail. Wanneer uw betaling niet gelukt is dan krijgt u om de twee dagen een e-mail met de melding dat de betaling niet gelukt is. In deze e-mail wordt u telkens opnieuw de kans geboden om te betalen.