Gratis verzending vanaf €50,-

 +31 (0)458200055

Hoe verwerken wij uw klacht?

Niet tevreden over uw order?
Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en servicegerichtheid en wij streven er naar dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen. U kunt een klacht over uw bestelling indienen door een e-mail te sturen (customerservice@dentsend.nl) naar ons of u belt naar +31 (0)458 200 055.

Wij streven er altijd naar uw klachten tijdens kantooruren binnen 24 uur te beantwoorden.

Bereikbaarheid klantenservice
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag) vanaf 09:00 uur tot en met 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u de voicemail inspreken en wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld op dezelfde of eerstvolgende werkdag. Bel: +31 (0)458 200 055 of maak gebruik van ons contactformulier.

Informatiepunt en klachtenregeling
Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie, de NMT.